Ny dag, ny möjligheter!

Godmorgon världen!!

Jag och C vaknade för en liten stund sen..
Har druckit en kopp kaffe för att försöka vakna, men det tycks inte riktigt ha hjälpt ännu.. :)
Idag har jag en hel del att göra innan jag ska jobba kl 12.
Borde hinna diska, åka o köpa en present till Robin, C ska på hans kalas idag.
Sen borde jag egentligen hinna vika lite tvätt och dra ett varv med dammsugaren,
men vissa saker måste man väl prioritera!

Igår kväll/natt låg jag och läste i över 3 timmar.
Som jag nämnde i ett tidgare inlägg så håller jag på att läsa Spårlöst försvunnen,
och boken är såååå spännande nu!
Ville egentligen inte lägga ner boken inatt, men när klockan blev halv 2 så var jag tvungen.
Det kanske förklarar varför jag är så trött idag.. :)
Tänkte att jag skulle försöka hinna läsa några sidor innan jag ger mig av till jobbet...


Om 2 veckor komma jag säga upp mig från mitt kära jobb och börja jobba på ett nytt ställe den 1.11.
Det är egentligen inget som jag vill göra, men orkar inte jobba med 3 månaders kontrakt hela tiden,
och nu har jag blivit erbjuden ett bättre kontrakt, eller ska vi säga längre!
Så vad gör man inte för att säkra sin framtid!?

Nu ska ta jag mig en kopp kaffe till o sen ska jag ta o börja diska!

Puss o kram!

Avslutar med ännu en bild från bröllopet!



Min kära pappa!
Min min borde säga allt här oxå..
Jag ser Ben! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback