Ny vecka!

Godmorgon!!

Idag är det måndag vilket betyder ny vecka för många, men för mig och C här hemma så betyder måndag att snart är "vår" vecka slut..
Våra veckor går från tisdag-onsdag (onsdag evckan efter såklart).
Eftersom det är då som min älskade man och C:s pappa kommer hem.
Jag vet, låter lite knasigt att ha en vecka som börjar på en tisdag o slutar på en onsdag, men så funkar det här hemma! =)

Idag är jag äntligen ledig!
Har jobbat 4 dagar nu, inklusive hela helgen.
Men idag får vi vara lediga och njuta...

Har planerat att åka till Filtmtown idag och lämna tillbaka lite filmer som jag och C hyrde för några dagar sen..
Kanske vi hittar några nya filmer vi med oss hem....
Vem vet..

Är inne i en romatiskt/drama period nu, så alla filmer jag hyr är mer eller mindre romantiska filmer med lite drama i.
Typiska "Cicci- filmer" som Ben skulle säga.
Men måste bara se sånna ibland ju, få leva sig in en annan värld och kunna vara tacksam för det man har i verkliga livet.


Har även kommit in i en läsar-period nu också.
Vilket betyder att jag har på mindre än 1 vecka läst ut 2 böcker redan.

Bok nr 1:



Började med att läsa Heartbreak hotel, måste tillägga att det är inte den boken som det finns en svensk film till.
Utan det är en helt annat bok.
Men ACK va bra den var!!
Tror jag läste ut den på två kvällar.
Riktigt Cicci bok!!
Romantik med lite drama i.
Kunde inte lägga bort den!!!

Bok nr 2:



Sen började jag läsa En flicka som kallas Alice.
Tror den hette så.
Den läste jag också ut på två kvällar.
Hur bra bok som helst..
Även den mycket spänning och romantik!

Bok nr 3:



Har igår kväll börjat läsa en bok sm heter Spårlöst försvunnen.
Handlar om ett par som får sin 6 veckor gamla son kidnappad mitt på ett torg!
Behöver jag säga mer??
Har inte kommit såå långt i den boken ännu men hittils verkar den hur bra som helst!

Håller fortfarande på att knåpa iho ett inlägg om vårat bröllop, men det finns så mycket man vill skriva och mycket bilder man vill få med, med vissa bilder är för stora för att lägga in, så jag måste förminska dom lite.
Men sakta men säkert börjar inlägget ta form och jag kommer publicera det så fort som jag fått det klart!

Nu tänker jag ta mig en kopp kaffe och njuta av regnet som öser ner... :)

Avslutar med en bild från bröllopet!!



Finns inga ord som beskriver lyckan!


Puss o kram allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback