Onsdag 12 oktober 2011 kl. 20:41

Är hemma efter en arbetsdag, eller kanske arbetskväll.. :)
Heelt slut är jag redan nu!
Kanske lika bra att lägga sig i sängen och kanske läsa en stund innan John Blund kommer och strör lite sleepingdust i mina ögon!
Har morgontur imorgon, så det kommer ju vara tiig väckning här hemma för mig och C!

För er som undrar vad jag läser den här gången, så är även det en bok av Nora Roberts.
Den heter Flammande skyar.

Det lilla jag läst hittills så verkar den lika bra som alla andra Nora Roberts böcker jag läst.
Jag har gått och blivit lite lästokig, som kanske märks på mina inlägg.
Läser bok efter bok.. :D
Men ibland är det bara så!

Nej nu tänker jag ta mig till sovrummet o bädda ner mig, sen ska jag läsa!

Kan meddela er sen om vad jag tyckte om boken.. :D

Ni kanske vill ha lite recensioner av böcker jag läst?
Så ni vet om dom är värda att läsa...

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback