Sista måltiden

Ikväll kl 18 så ska jag och mina arbetskamrater från Mk gå ut och äta den Sista Måltiden tillsammans.
Vi ska till Mindes kl 18 och njuta av god mat och trevligt sällskap!
Kommer bli trevligt!
Ser såå fram emot det!!

Sista gången man troligtvis gör nåt roligt tillsammans med Gänget...
Men nu ska vi inte vara deppade, vi ska vara glada för det vi har! :)

Spännande!

Ska snart ta och plocka mina ögonbryn.
Sen i eftermiddag kommer Johanna hit och ska försöka hjälpa mig att locka håret lite.
Är i valet och kvalet om jag ska sätta i mina Clips eller ej,
löshår alltså..
Skulle vara såååå fint, men vet inte om jag får det lika bra som frissan får det gjort...
Men man får se lite...

Skoj skoj skoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback