The End

Idag jobbade jag allra sista dagen på Mk..
Kan medge att hela dagen kändes helt ok,
fram tills det var dags att tömma skåpet, lämna tillbaka nycklarna och säga hejdå till sånna som inte kommer med och äter på fredag...
När jag tömde mitt skåp och tog bort namnlappen från skåpet så sved det nog lite i hjärtat!
Kommer att sakna Gänget där!
Har haft så kul tillsammans med dom och man har kommit många så nära..
Gemenskap vettni!!
Men nog kommer det säkert bli roligt på nya jobbet också,
men allt kommer kännas så nytt juh..

Känns konstigt att "kasta" sig in i nåt främmande.
Att inte kunna alla rutiner osv.
För att kunna rutiner, det är nåt ja kunnat på Mk!
Man kunde väcka mig mitt i natten och jag skulle ändå kunnat mitt jobb.
Men nu blir allt och alla nya,
men nog ska det väl gå bra...

Tårtan, ja Citrontårtan!
OJ va god den var!!
Måste absolut göra om den igen!!!

Nu ska jag ta o varva ner lite på soffan tillsammans med min man och min "Snart 5 åring"...


Imorgon fyller min älskade C 5 år!
Tiden går snabbt....


Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback