Tisdag 25 oktober 2011

Morron morron!

NU sitter man återigen här tidigt på morgon och ska se vad tusan man får nerskrivet.. :)
Har 2 morgonturer och 1 kvällstur kvar på jobbet, sen är det SLUT!

Känns lite mysko att veta att jag inleder mina sista arbetsdagar där nu,
men det ska nog gå bra!


Hade gårdagen ledig, men ska va ärlig o berätta att jag gjorde inte ett skit!
Jag gick typ i pyjamas hela dagen och bara va!
Men lite duktig var jag i alla fall...
Jag tvättade 2 maskiner med tvätt, dammsugade och diskade.
Så lite credit måste jag ju få för det, FAST jag gjorde det i pyjamas.. :)


Är så himla trött just nu att det känns som om jag kunde somna ståendes just nu,
men efter att kaffet har fått gjort sitt så ska jag väl vakna till liv.
Ska faktiskt GÅ till jobbet idag, vilket känns helt främmande.
Men när jag fick körkort, så efter det har man ju bara åkt bil typ.
Men nog ska jag överleva den korta promenaden.
Kommer inte ens ihåg hur lång tid det tar att gå till jobbet,
så jag måste väl starta i god tid.. :)


Nej nu blir det lite mer kaffe,
sen är det dags att hoppa i kläderna!

Ha en bra dag och var rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback