Torsdag 13 oktober 2011

GÄSP!!!

God morgon allesammans!

Här hemma är klockan 05:50 och jag sitter med en rykande kopp kaffe framför mig och försöker vakna till liv.
Vilket är lättare sagt än gjort för tillfället.
Har nog sovit ganska bra inatt, men det är aldrig någon höjdare att vakna av att klockan ringer 05:30.
Men måste man jobba, så måste man.. :)

Låg och läste lite igår innan jag somnade, och nu har boken börjat bli duktig spännande.. :D
Så hittills kan jag rekommendera boken;
Flammande skyar!

Har som ni kanske anat eftersom jag är vaken den här tiden morgontur idag.
Men imorgon får jag och C sova lite längre.
Ska först till natten imorgon,
så en välförtjänt sovmorgon kan man väl ta! :)


Saknar min man massor!
Känns som han varit borta i flera flera dagar redan,
fast han åkte i måndags.. :(
Men förhoppningsvis går veckan snabbt så kommer han hem snabbt sen oxå..
Han har ju semester när han kommit hem,
så jag & C har honom hemma i 3 veckor!
JIPPI!!

Nej nu ska jag ta och surpla i mig resten av kaffet,
sen borde jag ta o börja väcka Lilla C.
Dom ska till skogen idag med dagis.
Kommer ni ihåg Skogsmulle?
Dom håller tydligen på med det ännu idag.. :D
Så snart dags att börja packa C:s väska inför skogen!

Men till er alla önskar jag en trevlig fortsättning på dagen!
Vi hörs senare ikväll!!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback