Torsdag 20 oktober 2011

Morning morning!

Här hemma hos lilla mig är kl 06:10 och det är alldeles tyst!
Alla sover utan jag, eftersom jag ska jobba!
Vilken vettig människa är annars vaken den hä tiden om man inte ska jobba?
C va upp en sväng här för 10 minuter sen och tänkte att hon hade sovit klart,
men jag fick henne snällt övertalad att gå tillbaka och sova bredvid pappa.
Hennes fråga: "Hur länge jobbar du idag mamma?"
Mammas älskling! <3

Roligt att höra en sån fråga FAST pappa kommit hem.
Brukar alltid vara pappa pappa pappa pappa pappa när Ben kommit hem..

Idag är det 1 vecka kvar på jobbet..
Sen är det slut!
Vilken konstig känsla det kommer att vara...
Men, man måste väl se lite annat i denna värld också!

Den 28/10, alltså nästa fredag ska jag ut och äta tillsammans med min arbetskompisar.
Vi ska ut o "fira", eller man kanske inte firar att man slutar.
Ja, men iaf, ut o äta för att ha kul en sista gång tillsammans inna jag beger mig på nya äventyr.. :)

Nu ska jag faktiskt dricka upp mitt té, sen blir det kläderna på o till jobbet!

Ha en underbar dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback