"Vår" vecka är äntligen slut

ONSDAG!!!

Idag är det onsdag! För er som inte visste det.. ^_^
Vilket betyder att min & C:s vecka är över, eftersom Ben kommer hem idag!!

Vaknade för 12 minuter sen för att vara exakt.
Eller klockan ringde...
Ska lämna C på dagis och sen ska jag hem o vänta på att min man kommer!
Skönt att få lite ensamtid så här på onsdagmorgon, innan jag ska jobba...


Började läsa Tröstaren igår.
Av nån svensk författare var det.
Men har inte kommit så långt, men hittills så lockar den mig inte så mycket.
Hela början av boken är ganska förvirrande.
Skrivet ur många olika personer synvinklar osv...
Men kanske den blir bättre.

Men ska skicka till Erja idag att hon ska ta med 2 stycken Nora Roberts böcker till mig.
Det är av henne jag lånat de 3 senaste böckerna jag läst..
Men just den här Tröstaren verkar inte riktigt lockande ännu.
Men man får se.
Vet att Nora Roberts skriver helt underbart bra böcker.
MASSOR med spänning o lite romantik, vem vill inte ha det?

Nej, nu tror jag att jag ska ta o dricka en kopp kaffe innan jag måste börja stressa iväg med C..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback