Zombie-livet avklarat!

Morning!

Nu har man återgått till den normala vardagen igen, efter 2 nätters jobb.
Att jobba natt är en rolig omväxling ibland, men ack va man blir trött!
Lever som en zombie medan man jobbar natt.
Men 2 nätter gick snabbt och nu kan jag återgå till det normala igen...

Är ledig idag och imorgon.
Så idag tror jag att det får ta och bli lite storstädning.
Måste ju vara rent o fint när min man kommer hem! =)

Börjar jobba maraton sen!
Jobbar onsdag till söndag.
Sen får jag ha lyxen att vara ledig 1 hel dag och sen kör jag igen 3 dagar jobb!
Men sen är mitt arbete på Malmkulla avklarat.
Den 27/10 jobbar jag min sista arbetsdag där.
Och sedan den 1/11 börjar jag jobba på Björkebo...

Nu tänker jag återgå till mitt kaffe och försöka få min ena yllesocka färdigstickad innan jag börjar städa!

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback