17.1.2012

Alltså tiden går så snabbt att man hinner ju knappt själv med nu för tiden!
Tycker att det inte var så länge sen jag skrev nåt, men det är ju typ evigheter!!!
Mina paket som jag sååååå länget längtar efter kom snabbare än jag trott!
Så nu finns en fin Iphone här hemma och en fin PS3!
Själv kan jag inte förstå hur man nånsin klarat av att leva utan en iphone! :)
Tiden går snabbt framåt..
Jag kommer på måndag byta tillbaka till mitt "gamla" jobb.
Saknar det så mycket plus att öppna vården inte var nåt för mig..
Visst jobbet är riktigt roligt och jag trivs bra, men jag saknar min trygga Malmkulla!
Så på måndag sätter jag mina fötter där igen!
Min älskade man är och jobbar som bäst.
Han åkte igår, så det är lite tomt här hemma..
Som vanligt!
Men jag och Cassandra har en fullspäckad vecka framför oss!
Jag är sååå lycklig just nu!
Man vet ju själv att livet går lite upp och ner ibland.
Men just nu är jag inne i ett glädjerus!
Känner mig mycket tillfredsställd med livet just nu!
Jag hoppas att det här året blir ett bra år!!
Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback