23/1/2012

Morron Morron!
Hur är det med er en sådan här vacker måndag då?
Er arbetsvecka kanske precis har börjat idag..
Jag är själv inne på arbetsdag 4 av 6!
Men idag drar jag tillbaka till Mk! :)
Ska bli skönt att få börja där igen och träffa alla "galna" människor!!
Igår hade jag som sagt sista dagen på Bb, jag bjöd på äppelkaka och vaniljsås!
Skulle ha köpt en prinsesstårta, men dom va ju slut!
Kvällen gick snabbt, vilket jag tycker om..
Sen var det bara säga tack och adjö och köra till dagis för att hämta C.
Väl hemma så möttes vi av en mycket sällskapssjuk katt!
Gick och la mig halv tolv, men ändå vakna jag redan kl nio imorse...
Ska bli spännande och se hur dagen går idag!
Imorgon vet jag att jag kommer ha en mycket trött C på morgonen..
Jag jobbar ju kväll idag och sen ska jag va kl 7 imorgon igen på jobbet vilket betyder att C inte får sova allt för länge. Men bara hon kommer snabbt  i säng ikväll så orkar hon nog upp imorgon!
Hoppas hoppas!!
Igår va första presidentvalet också...
Inte för att jag röstar, men roligt och se vem som går vidare..
Tror att det kommer bli en mycket spännande Andra Omgång av presidentvalet.
Nu tänker jag avnjuta lite kaffe!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas du får en fortsatt bra dag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback