Åh dessa härliga pratstunder!

Har precis avnjutit en härlig pratstund med Johanna!
Alltid lika kul att träffas och bara prata lite strunt.
Man behöver det ibland...
Fast vi inte hinner träffas så ofta pga att vi båda jobbar skiftesjobb så har vi alltid lika kul sen när vi väl träffas!
Det betyder ju inte att man inte skulle va vänner bara för att man inte hinner träffas varje vecka eller så..
Men tur att vi iaf träffas och pratar strunt och har roligt!
Ska väl snart ta och fixa ihop lite mat åt mig och C oxå!
Man måste ju äta lite varje dag har jag hört.. :o)
Börjar få lite ont i ryggen nu pga att jag skottade snö tidigare idag.
Snön var våt och tung, eftersom det var plusgrader..
Ni kanske tänker att jag är otränad men jag har ju faktiskt haft ganska mycket problem med ryggen..
Men lite värkmedicin i magen så är man fit for fight igen! :o)
Nej nu ska jag bege mig till köket och fixa och trixa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback