Aktiva lilla jag!

Det är värst vad aktiv jag är idag!
Men det kanske är resultatet av en 12 timmars natt!
Har diskat, dammsugat och skurat golven!
Så nu luktar hela huset fräscht igen!
Jag blir alltid så glad när man ser hur rent och fint det blir efter all tid man lägger ner på att städa och fixa!
Men sen har vi C:s rum..
Oj oj oj..
Jag vet inte vad tusan jag ska göra!?
Hon HATAR att städa själv, vilket resulterar i att hennes rum ser ut som ett bombnedslag!
Jag vet!!
Det är vårt jobb som föräldrar att se till att lära barn städa, men det har inte riktigt funkat..
MEN! Jag måste ta och gå igenom alla C:s saker, hon har allt för mycket saker i sitt rum.
Måste sätta mig ner nån dag och riktigt rensa bort massor med saker!
Tänk att ett barn kan ha så fruktansvärt mycket saker!
Inte bra inte bra..
Men men...
Måste ta itu med det nån dag, men inte idag!
Nu ska jag börja göra mig redo för min sista kvällstur på BB..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback