Gamla tider...

Igår satt jag och läste igenom gamla blogginlägg!
Då menar jag gamla, eller dom är väl sisådär en 4-5 år gamla!
Guuud va snabbt tiden går!!!
Lite roligt att sitta och läsa om hur det var när C var liten och jag var mammaledig...
Önskar lite inom mig att det händer snart igen!
Att jag får va mammaledig alltså..
Ibland är det roligt att sitta och bläddra igenom vad man skrivit genom åren.
Märkte att när man va mammaledig så hade man lite mer tid att skriva.
Men sen när jag började jobba så gick tiden så snabbt att man började skriva mer sällan...
Ibland tog jag låånga pauser från bloggandet för att sen börja på ny kula, men det slutade alltid med att bloggen blev liggande utan nya inlägg...
Men alltid lika kul att se vad som hänt under åren!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback