Hoppsan sa!

Så där kan man se ut efter en dag i pulkabacken!
När jag igår ringde för att höra hur det var med Ben och C så berättade Ben att C hade vurpat lite i pulkabacken och hamnat med ansiktet rakt i snön...
Min lilla C!!
Lite blod hade det kommit från läppen, men det gick snabbt över..
Så nu ser hon ut så där!
Men efter lite kärlek från mamma så kändes det bättre! :)
Idag är jag äntligen ledig!
Mina 6 arbetsdagar är nu över, så idag tänker jag njuta av att vara ledig!
Vi borde egentligen ta och köpa nya skridskor åt C, hennes har blivit för små...
Så kanske vi beger oss iväg på en liten shoppingrunda!
Som bäst sitter jag här och försöker dricka lite kaffe och lyssnar när katten skriker!
Hon har gått och blivit knäpp!
Bara skriker hela hela hela tiden!
Tror att jag måste ringa till veterinären idag och beställa tid för sterilisering....
Man kan ju hoppas att hon slutar skrika då..
Nu ska jag fortsätta avnjuta mitt kaffe ch njuta av min lediga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback