Inom en snar framtid...

... anländer två stycken paket till mig.
Vad paketen innehåller kan man ju fråga sig...
Joo, jag ska berätta!!
Första paketet:
Innehåller en svart Iphone 4 till MIG!!
Yeah!
Jag vet ni tänker, en iphone va det allt?
Iphone är säkert en av de vanligaste telefonerna nu för tiden.
Jag har alltid varit en ANTI- Iphone person...
Tyckat att det varit en onödigt dyr leksak som man inte gör något vettigt med.
Men i julas när jag satt och lekte med storsyrrans Iphone så blev jag ju helt hooked!
Hur kan man leva UTAN Iphone!?
Så snart anlände en svart Iphone 4 till mig!
Yeah!!
Paket 2:


innehåller en Playstation 3 med NHL 12!
Jag har länge sagt att jag ska köpa en eftersom min älskade man verkligen verkligen vill ha en.
Så nu har jag faktiskt köpt en!
Ibland är jag faktiskt en snäll fru! <3
Så nästa vecka när min älskade man kommer hem så kommer han kunna få spela sitt EFTERLÄNGTADE Nhl 12!
Plus att man kan ju se på film via den osv..
Mycket man kan göra en en Ps3! :)
Så nu är det bara att snällt sitta och vänta på att paketen kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback