Jobb jobb, trött trött

Här sitter lilla jag igen!
Fyra dagar har gått sen jag sist skrev nåt, men tiden gick bara så fort...
Har inte gjort nåt annat än att jobbat den här veckan!
Men IDAG är jag ledig!!
Som sagt så har jag jobbat hela förra veckan typ, vilket har resulterat i att jag varit trött, grinig och allmänt irriterad på allt och alla!
Men så kan det vara ibland..
Men idag tänker jag njuta av att vara ledig.
Sitta med morgonrock halva dagen och bara dricka kaffe i lugn och ro!
C ligger på soffan som bäst och ser på lite barnprogram..
Hon håller på att bli sjuk tror jag...
Snuvig, nyser och hostar lite..
Hon har klagat några dagar att hon har haft ont i halsen, men jag hoppas verkligen att hon inte blir sjuk nu..
Men hon blir ju alltid sjuk när Ben åker och jobbar, så jag är ju ganska van!
Nej nu tänker jag ta lite mer kaffe och kika på lite kök!
Måste ju få inspiration till att renovera köket snart!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback