Morning!

Godmorgon!
Här sitter jag och dricker en kopp kaffe och försöker vakna till liv inna man ska jobba..
Har sovit ensam inatt så jag har sovit lite konstigt..
C har sovit hos fammo & faffa eftersom jag slutade sent igår och börjar tidigt idag..
Jag är ju inte van att sova ensam hemma..
Känns konstigt att inte ha min älskade lilla C bredvid mig...
Gårdagen gick jättebra!
Kvällen gick tack och lov riktigt snabbt, det är alltid skönt!
Får se hur denna dag går...
Saknar min man... <3
men inte många dagar kvar nu innan han kommer hem!
veckorna tycks nog gå snabbt oavsett om man vill det eller ej!
Så då vågar man ju nästan säga att "snart" kommer sommaren..
Inte för att det känns så just nu, men sommaren kommer snabbare än man tror!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka hinna till jobbet i tid!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback