My love

Alltså ni måste ursäkta mitt eviga tjat..
Men jag har precis (IGEN) kikat på våra bröllopsbilder..
jag blir alltid lika lycklig när jag ser på dom!
Jag, JAG kan inte förstå att jag faktiskt är gift!
Efter alla dessa år (okej 6½ år snart) så är jag FRU!
Jag och ben hade nästan varit tillsammans 6 år när vi gifte oss!
Vår resa till altaret har INTE varit lätt, vi har fått kämpa mycket och ofta!
Men det har varit värt allt!
Alla svordomar, alla tårar, alla bråk.
Ja ALLT!
Jag är inte en person som ger upp lätt, jag vill kämpa för nåt som jag verkligen vill!
Och om jag inte skulle ha kämpat för mig och Ben så skulle jag säkert inte sitta här idag!
Under de åren jag och Ben har varit tillsammans har vi varit med om många upp och ner gångar.
Ibland mer skakigt och ibland seglar vi riktigt lugnt omkring...
Men jag är sååå lycklig!
Lyckligare än jag nånsin trott att jag skulle va!
För några, okej många år sen så trodde jag ALDRIG att jag skulle uppleva riktigt lycka igen..
Jag trodde aldrig att jag skulle få barn...
Jag trodde aldrig att jag skulle gifta mig..
Jag trodde helt enkelt att jag gjort mitt livs största misstag, då..
Men allt eftersom tiden gick så av några val man gjorde i livet så sitter jag nu här!
I VÅRT hus..
Med VÅRT barn..
Med två ringar på fingret..
Kan inte förstå hur saker och ting har en underlig orsak till att alltid lösa sig..
Jag är enormt lycklig för det jag har och det jag har fått!
Känslorna inom mig bara väller fram när jag tänker på Ben och vår tid tillsammans.
Hur lycklig jag var när vi gifte oss!
Hur lycklig jag var att ÄNTLIGEN hittat rätt i livet!
Finns inga ord att beskriva den känslan...
Jag ÄLSKAR Ben sååååå otroligt mycket!
Finns INGEN som jag älska så mycket som honom!
Han är solen i mitt liv och utan honom vet jag inte vad jag skulle göra..
Rätt och slätt..
JAG ÄR LYCKLIG!

I love you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback