Snö snö snö!

Vilken morgon!!
När ja och C vaknade idag så hörde vi nåt "konstigt" ljud enligt henne.
Smart som jag var sa jag att det var sopbilen..
Men sen när vi väl steg upp märkte vi att det inte alls var sopbilen!
Det var ju PLOGBILEN!
Vilket betyder att det har kommit ÄNNU mera snö....
Vilket jag inte tycker om!!
Jag vill inte ha mer snö, jag orkar inte skotta snö, min rygg vill inte, min fötter vill inte!
Usch vilket jäkla gnäll det är på mig idag!
En annan sak som gjorde mig så extra trött på snö var när jag gick ut och såg bilen..
Lat som jag var igår efter vi hade varit och handlat, så satte jag inte in bilen i garaget...
Tjii fick jag idag sen!
sisådär 10-15 cm snö på bilen...
Ååååhhhh!!
Så man vet ju vad man gör sen....
Visst snö är jättefint, det är ljust ute osv.
Men va fan, kunde inte den här snön ha kunna komma i december istället!?!
Varför ska den komma nu!?
Vill inte men måste väl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback