So here we are!

Nu har min man åkt och jobba så nu kanske jag har lite ro att sitta ner en stund och fundera ut nåt vettigt att skriva...
Vi åkte som sagt till Attu i lördags, till Bens bror och hans fru.
Va meningen att vi skulle åka hem på söndagen, men vädret va så fint och vi hade så trevligt så vi stannade en natt till.
Vi har badat balja, spelat spel, druckit rosévin och bara haft skoj! :)
Igår var vi till Pargas Port för att äta lite god mat..
Vi var lite lata så vi orkade inte grilla nåt..
Jag beställde kyckling med gratäng och grönsaker för 19euro.
Måste nog medge att jag var faktiskt ganska besviken.
För det första så var det bara en liten kycklingfilé, gratängen var det allt för mycket peppar i och såsen var smaklös.
19euro var det nog faktiskt inte värt!
För det andra, jag ville ha efterrätt...
MEN...
Men, dom va slut!
Så jag fick nöja med en glassboll med massvis med chokladsås.
Så idag kom vi!
Jag var såååå trött så jag bestämde mig för att lägga mig och vila en stund.
En stund, TJENA!
1½ timme!
Men gud va skönt det var!
Det är alltid lika skönt att vara där ute!
Det är så lugnt och fridfullt och det är så härligt att se hur C trivs där och Jimi älskar att vara där
eftersom han kan sprina lös...
Hur som haver så lever jag men jag är mycket trött!!
.
.
.
.
.
C badar lite balja med pappa! <3
Och något som gör mig jätteglad är att om 1 vecka kommer mamma hit och om 12 dagar kommer världens bästa storasyster hit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback