28/6-2012

God morgon!
Här sitter jag och dricker kaffe med C sittandes på soffan och ser på barnprogram.
Den här morgonen började tidigare än jag hade tänkt mig, men det gör inget!
Igår kom min man hem igen! <3
Jag va tvungen att intala mig flera gånger att "nej jag ska inte jobba", när klockan ringde klockan 6 för att vi skulle va i hamnen klockan 7!
Har inte riktigt insett att man har semester ännu, så jag tror fortfarande att jag ska jobba vilken dag som helst.
Men semesterkänslan kickar väl in när som helst! :))
Igår gjorde vi inte så mycket.
Jag läste ut min bok.
Drack lite Fresita.
Grillade god mat.
Badade bastu.
Myste med min man.
Men mer behöver man väl inte göra! :))
Glad sommar allesammans!
Njut av dagen och ta hand om varandra! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback