Morron morron!

Godmorgon världen!
Idag ska jag och C till frissan!
C ska bara toppa sitt fina hår, hon har äntligen börjat få så långt hår nu så det ska bara toppas lite.
Men jag däremot, jag tror att jag ska ta och klippa av håret i nån snygg page- frisyr eller nåt...
Har haft långt här länge nu, och nu när det är sommar så har jag alltid håret i en knut.
Även när jag jobbar har jag håret i en tofs eller knut.
har aldrig håret löst så varför ha långt?
kan lika gärna klippa av det och känna sig lite ny!
Men som tur är så har jag ju mitt löshår, OM jag vill ha långt hår nångång!
Bara att knipsa in i håret o tadaaa man har långt hår igen! :)
Idag är det min 2:a semester dag och jag njuter njuter njuter!
Fast i och för sig så känner man inte riktigt att man har semester ännu, det har lixom inte sjunkit in ännu.
Men sakta men säkert kommer känsla "jag är 4 veckor ledig!!"
Ska bara njuta njuta o njuta! :)
Ha en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback